donderdag 6 juni 2013

Dag 337 Papa is ziek

   Vanmiddag toen ik thuiskwam van het werk, lag papa al op de bank. Hij had het koud gehad vandaag (!) en voelde zich duidelijk niet lekker. Hij vroeg me of ik de buitendeur dicht wilde doen. Gezien de temperatuur (25+ graden), gaf ik hem in plaats daarvan een dekentje, ik had de deur liever wel open. Ik ging de kinderen ophalen en stelde voor dat papa in bed zou gaan liggen. Hij had toch geen zin om te eten. Ik besloot dan maar pizza in de oven te doen, want ik had ook niet veel zin om toch te koken.
   Ik stelde voor aan de buurmeisjes om dan gezellig samen te eten in het zonnetje aan de picknicktafel in onze gezamenlijke -prachtige- voortuin. (Papa eet liever niet in de voortuin, dus dit leek me een mooie gelegenheid om dat toch eens te doen.) De kinderen vonden het natuurlijk allemaal geweldig. Mijn lieve buurvrouw vroeg of ze niet gewoon wat extra rijst zou koken, zodat we mee konden eten. Dat was natuurlijk helemaal super, een veel gezonder maaltje dan pizza. Vooral Sam zat ervan te smikkelen. Wat ben ik toch gezegend met onze lieve buren!
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten